Napsali o nás 

Madam Business, leden 2017.

www.https://www.madambusiness.cz/papers/madam_business_01_17.pdf

 
Přiznám se, že butiky v pravém slova smyslu jsem nikdy neměla moc ráda. Možná jsem smolař, ale zdály se mi až příliš a nezvykle osobní, kdy prodavačka nebo majitelka číhá na své ovečky a nepustí je, dokud neprodá, ba nevnutí. O to více jsem dosud ráda oblečení i doplňky nakupovala v anonymních řetězcích, kde jsem se mohla spolehnout jen sama na sebe. Butik mARTina v Praze – Karlíně v Šaldově ulici číslo 9 je jiný. Tady si s vámi povídají o všem možném i nemožném, informace o tom či onom tady sviští vzduchem, a energie plná tvořivosti a tvůrčí invence vám dává impulz k zamyšlení nad spoustou pěkných věcí všedních i nevšedních. Odcházíte, aniž jste si něco odnesli. I když, jak se to vezme. Odnášíte si chuť se sem vrátit. Martina Kaňková je totiž Martina Kaňková osobností, která umí naladit a inspirovat:
Podle toho, co jsem ve vašem butiku všechno spatřila, tuším, že nabídku jste nesoustředila jen na módní doplňky, oděvy či podbízení se klientovi... Přiznávám, že mě velmi baví, když se dámy a pánové u nás cítí dobře, mají chuť zkoušet a oblečou na sebe modely, které by je v životě nenapadlo si vzít. Probereme s nimi jejich představy, vyslechneme názor a snažíme se doporučit model, který třeba i něco schová. V sortimentu máme také doplňky, šperky, kabelky, pásky, to vše se dá sladit a vytvořit hotový model. Vy sama jste také profesí oděvní návrhářka... Vystudovala jsem oděvní průmyslovku, ale tím se člověk návrhářem nestává, studovala jsem v době, kdy z nás měly být tzv. THP pracovníci pro průmyslovou výrobu. Po revoluci ale většina oděvního a textilní- ho průmyslu zmizela. Začala jsem pracovat pro reklamní agenturu, kde jsem se snažila prosazovat kreativitu při vý- robě firemních reklamních dárků, profesního oblečení, dárků na podporu kampaní. Nebylo a není to lehké. V tom i pokračuji v případě zájmu a potřeby. Mezi mé koníčky patří tanec a zpěv i tyto zájmy se dají zúročit v agenturní činnosti při pořádání firemních akcí, mám kolem sebe portfolio – tým velmi zkušených marketingových odborníků. Pro taneční studia navrhuji kostýmy. Výtvarné vlohy, cit jsem pravděpodobně podědila po mamince, která je učitelkou výtvarné výchovy a arteterapeutkou. Po 50 letech jsem se dozvěděla, že i moje babička byla vyučená dámská krejčová. Co všechno si tedy u vás můžeme koupit? Bylo mi jasné, že nechci konkurovat obchodním řetězcům a musím se odlišovat. Byla jsem rozhodnutá dát prostor domácí, tedy české a slovenské módě. Vsadila jsem na kreativitu a ochotu zdejších tvůrců, designérů, fi- rem i firmiček. Zájem projevili i výrobci koženého zboží, šperků, keramiky. Moji strategii vyjadřuje jediná věta: V českém butiku se dá nakoupit dobře, vkusně i za příznivou cenu. Často si naše ženy stěžují, že pořádně se obléci dá stále ještě dost práce, zejména pro ty, které mají nějaké to kilo navíc, nemají čas shánět vše, co by potřebovaly. Jak jim vycházíte vstříc? Je to právě jedna z cest, kterou jdu. Z modelů, které máme, se může elegantně, vkusně i nápaditě obléci jakákoli žena. Na zřeteli mám nejen prakmARTina je butik plný života Přiznám se, že butiky v pravém slova smyslu jsem nikdy neměla moc ráda. Možná jsem smolař, ale zdály se mi až příliš a nezvykle osobní, kdy prodavačka nebo majitelka číhá na své ovečky a nepustí je, dokud neprodá, ba nevnutí. O to více jsem dosud ráda oblečení i doplňky nakupovala v anonymních řetězcích, kde jsem se mohla spolehnout jen sama na sebe. Butik mARTina v Praze – Karlíně v Šaldově ulici číslo 9 je jiný. Tady si s vámi povídají o všem možném i nemožném, informace o tom či onom tady sviští vzduchem, a energie plná tvořivosti a tvůrčí invence vám dává impulz k zamyšlení nad spoustou pěkných věcí všedních i nevšedních. Odcházíte, aniž jste si něco odnesli. I když, jak se to vezme. Odnášíte si chuť se sem vrátit. Martina Kaňková je totiž Martina Kaňková osobností, která umí naladit a inspirovat: 13 myslete i na sebe Žena, která se neztratí tičnost, ale také to, aby jednotlivé kousky budoucího šatníku měly šmrnc a dokázaly na ženě zaujmout, a naopak potlačit, co vidět být nemá. Důraz klademe na kvalitu krejčovského zpracování i kvalitu tkanin, sama je vybírám a některé z nich i navrhuji, tedy určuji, jakým vzorem má být potištěna. Dobrý propracovaný střih je základem, malé série samozřejmostí. A velikostní škála od čísla 36 do 50 a více je starou dobrou klasikou. Pokud je potřeba, i na místě oblečení upravíme, tedy zkrátíme, zúží- me apod. Nebo podle měr dané postavy ně- které modely dovyrobíme. Nejde jen o módu pro ženy, ale také muže a mládež... Přesně tak. Převažuje dámská nabídka, ale ani pánové nepřijdou zkrátka. Třebas naše obleky jsou velmi ceněné a vyhledávané. Umíme doladit i postavy atypické, aby jim oblek padnul jako ulitý. Muž od nás odejde oblečen komplet – oblek, košile, kalhoty-jeans, svetr, kravata, pásek... je náš běžný sortiment. Slyšela jsem, že dokážete zakoupené zboží nápaditě zabalit třeba do dárkových košů, přidáte originální českou keramiku, šperk, drobnou pozornost. Ano, to patří k samozřejmostem. Než se rozmyslíte, zda vám lépe padnou ty a ty šaty nebo zda odejdete s kostýmkem, můžete si vypít ká- vu nebo čaj, probrat s námi módní trendy, barvy, naplánovat příští návštěvu. Mezi tím vytvoříme balíček, který nosí štěstí a dobrou náladu... To však ještě není všechno. Pro firmy máte v záloze výrobu velké škály dárkových předmětů v podobě třeba plyšáků, maskotů, připravujete osobité dárky vánoční, mikulášské, k výročím firem či v rámci jejich marketingových kampaní. Ať už je to vá- noční prostírání, vkusně naaranžované čajové nádobí, může to být noblesně zabalená vánoční hvězda, nazdobený jarní bylinkový košík nebo autorsky pojatý koš pomerančů... Nápaditě se dá zabalit všechno. Stavíme na nápadu a nebojíme se žádného přání, žádné výzvy. Baví nás vymýšlet si, hra s krásnem patří do mé genetické výbavy. Neodmítáme žádnou zakázku, která nám dává prostor seberealizovat se, uplatnit hru fantazie, potěšit zákazníka. První sukni jste kamarádce ušila už v devíti letech, je to tak? Ano, nevím, jestli tenkrát maminka měla radost, ale chtěla jsem mít s kamarádkou stejnou sukni... Chtěla jsem to zkusit a už jsem u toho zůstala. Podle čeho si váš butik zájemce hledá? Zpravidla na osobní doporučení, to funguje nejlépe. Vlastní zkušenost je nenahraditelná. Zákaznice i zákazníci se vracejí. Proč, to už vám musí sdělit oni samotní. Já osobně pobý- vám ráda ve společnosti pozitivně naladěných lidí, pokud se u nás cítí dobře a jsou spokojení, je to pro mne vzpruha i další energie. Odcházejí-li od nás vkusně oblečeni, a tím i dob- ře naladěni, je vše v pořádku. za odpovědi poděkovala Eva Brixi

Pražský deník - Móda zaplnila Dům národnostních menšin

 
11. května se uskutečnila dlouho očekávaná akce Večer módy a s ní spojená módní přehlídka našeho butiku mARTina.
Potěšio nás, že se nás sešlo tolik.  A jsme rádi, že jste si již našli i cestu k nám do butiku, kde se již nové modely prodávají a hlavně, že vám to pak sluší.